Acest serviciu va concura cu Spotify si Apple Music si va functiona pe baza unui abonament lunar incepand de la 5 dolari. Amazon a lucrat intensiv alaturi de casele de discuri implicate in acest tip de servicii pentru a ajunge la o formula ideala.
Serviciul se va numi Amazon Music Unlimited, potrivit unui raport al celor de la AFTVNews, ce au gasit in codul sursa al aplicatiei continut media de pe FireTV un logo si o poza reprezentativa. Amazon Music Unlimited va functiona relativ in aceleasi conditii in care functioneaza Spotify sau Apple Music, oferind acces nelimitat la milioane de piese muzicale la plata unui abonament maxim de 10 dolari pe luna. Acest serviciu nu va fi inclus in abonamentul de Amazon Prime, in consecinta, va fi platit extra fata de abonamentul anual de 99 de dolari pentru Amazon Prime.

Negocierile ce au loc intre Amazon si casele de discuri sunt destul de lente, unele surse afirmand ca in momentul de fata stagneaza, in pofida faptului ca Amazon doreste lansarea serviciului in cel mai scurt timp posibil, sa poata prinde traficul de Black Friday si cel din jurul sarbatorilor de iarna.
Cu Apple, Google, Microsoft si Amazon aflate in cartile pietei muzicii on-demand, ramane de vazut daca si Facebook se va alatura acestui tip de servicii, caz in care competitia pe piata muzicii on-demand se va inteti considerabil. Acest tip de serviciu a scazut mult pirateria pe segmentul de media, oferind costuri foarte mici pentru consumatori, pe langa functionalitatile si beneficiile aduse de User Experience. Ai muzica preferata sortata dupa anumite criterii, atat pe dispozitivele mobile cat si pe PC si iti poti achizitiona muzica artistilor preferati cu un singur „TAP” sau click.
Costurile unei singure melodii este undeva la 0.99$ in Apple Music, iar cu Amazon Music Unlimited, poti avea acces la toate melodiile din baza de date la doar 10$ pe luna.